Thursday, May 3, 2007

ကၽြန္မဧ။္ကၾကိဳးကေၾကာင္အက်င္႔မ်ား


ဒီတစ္ခါ Tag လုပ္ျခင္းခံရသူကေတာ႔ July ျဖစ္ပါတယ္။


ဘာညာတစ္ေကာင္က Tag ပါ Tag ပါဆုိ၍ က်မ Tag လိုက္ရသည္။ သူမ်ားေတြလိုေတာ့ ဘေလာက္ကေနတစ္ဆင့္အတတ္ မခံရဘူး။ ဘာညာကိုယ္တိုင္သက္ရွိထင္ရွား ေဘးမွာ တစ္ပူပူတစ္ဆာဆာ လုပ္ေနေသာေၾကာင့္ေရးပါေတာ႔မည္။

၁။ ကၽြန္မသည္အလြန္တရာမွ ရက္ေရာတက္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။စိတ္လိုလွ်င္ (ဆယ္ရက္တစ္ခါျဖစ္ခဲပါသည္)အလွဴခံမ်ားကို ပိုက္ဆံလွဴတက္ပါသည္။ပိုက္ဆံ တစ္၇ာထည္႔လွ်င္ အလွဴခံခြက္ထဲမွ
ငါးဆယ္ေလာက္ျပန္ယူတက္ပါသည္။အေၾကြ ျပန္အမ္္းခိုင္းေသာသေဘာမွ်သာျဖစ္ပါသည္။ဒီအက်င္႔ရွိေသာေၾကာင္႔
ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ မုန္းပါသည္။ကၽြန္မႏွင္.အက်င္႔ခ်င္းတူသူမ်ားကို ကၽြန္မ မေပါင္းပါ အေပါင္းအသင္းမလုပ္ပါ။

၂။ကၽြန္မတြင္ ၾကီးမားေသာ အေရွ့သြားၾကီးႏွစ္ေခ်ာင္းရွိပါသည္။ထိုသြားၾကီးႏွစ္ေခ်ာင္းကို္ ကၽြန္မဘယ္ေတာ႔မွ
အသံုးမခ်ပါ။ ဇီးထုပ္ေဖာက္လွ်င္ပင္ အထဲကသြားႏွင္႔ပင္ ကိုက္ေဖာက္တက္ပါသည္။မရမ္းသီးဖတ္ေလးေတြ
ကိုပင္ ထိုသြားႏွစ္ေခ်ာင္းျဖင္႔ မစားပါ။ ထိုသြားႏွစ္ေခ်ာင္းကို ပိုးေမြးသလိ ုေမြးထားပါသည္။
မၾကာခဏ အိပ္မက္ထဲတြင္ ထိုသြားၾကီးႏွစ္ေခ်ာင္း က်ဳိးသြားသည္ဟုအိပ္္မက္ မက္တက္ပါသည္။
ထိုအခါမ်ဳိးတြင္ ကၽြန္မသည္အိမ္မက္ထဲတြင္ က်ယ္ေလာင္စြာငိုေၾကြးတက္ပါသည္။ထို႔ေၾကာင္႕ အိမ္ကလူမ်ားသည္ ကၽြန္မႏွင္႔ဘယ္ေတာ႔မွ အတူတူလာမအိပ္ၾကပါ။

၃။ကၽြန္မတြင္နားရြက္တစ္စံုရွိပါသည္။(တစ္စံုမရွိလို႔ ဘယ္ႏွစ္စံုရွိရမလဲ ေတာ္ေတာ္ရွည္တဲ႔မိန္းမပဲ ကိုယ္႔ဟာကိုယ္လဲ တခါတေလရန္ျဖစ္ေနတက္ပါသည္။) ရွင္းေအာင္နားေထာင္စမ္းပါ ေျပာလို႕မျပီေသးဘူး
ေလ။(ေျပာေျပာျမန္ျမန္ေျပာ သိပ္ရစ္တာပဲ စိတ္မရွည္ေတာ႕ဘူး။)တစ္စံုတြင္ႏွစ္ခုရွိပါသည္။(သူေျပာမွလား
လူတိုင္းသိတယ္။)ပါးစပ္ပိတ္ထား ......အဲဒီႏွစ္ခုသည္ တခုႏွင္႔တခု မတူပါ။တစ္ခုသည္ပံွမွန္ နားရြက္ျဖစ္ျပီး
တစ္ခုသည္ လူနားရြက္ႏွင္႔မတူပါ။နားရြက္အေပၚပိုင္းသည္ ခၽြန္ခၽြန္ၾကီးျဖစ္ေနပါသည္။(အိမ္က လူေတြကေတာ႔
Dog Ear )ဟုေခၚပါသည္။ထို႕ေၾကာင္႕ ကၽြန္မသည္အျပင္ထြက္လွ်င္ ဘယ္ေတာ႔မွ ဆံပင္မစီးပါ။နားရြက္ကို လူေတြ ေတြ႔သြားမွာစိုးပါသည္။ထိုေၾကာင္႔ ဆံပင္ၾကားထဲတြင္အျမဲတမ္းဖြက္ထားတက္ပါသည္။မျပည္႔စံုတဲ႔ဘ၀ကို အားငယ္လို႕ပါ။.........ခိြ...ခိြ...ခိြ

၄။ကၽြန္မသည္အသံၾကားသနားပါေစ...ဆိုေသာဆုေတာင္းမွားခဲ႔ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ပံွမွန္စကားေျပာေနခိ်န္တြင္
ရန္ျဖစ္ေနသည္ဟု ေဘးလူမ်ားက ထင္တက္ပါသည္။ေဒါသျဖစ္လွ်င္ေတာ႔ လမ္းၾကိတ္စက္ သံုးစီးေလာက္
အသံကို အသားေလးေက်ာ္ေျပာႏုိင္ပါသည္။ကၽြန္မတြင္ၾကီးမားေသာ အသံကို ပိုင္ဆိုင္ထားပါသည္။

၅။ကၽြန္မသည္ေဒါသထြက္လာလွ်င္ အသံကုန္ေအာ္ပါေတာ႔သည္။အသံကပိုက္ဆံေပးစရာ မလို။အလကားရပါသည္။ကၽြန္မဧ။္ ပစၥည္းမ်ားကိုေတာ႔ လက္ဖ်ားႏွင္႔ေတာင္ မထိတက္ပါ။
ပ်က္ဆီးသြားမွာ ေၾကာက္ပါသည္။အရမ္းကိုႏွေျမာတက္ပါသည္။

၆။အားပီးလွ်င္ ဘြတ္...ဘြတ္....ဘြတ္ ဟုက်ယ္ေလာင္စြာ ပါတက္ေသာလူမ်ားကို လံုး၀ၾကည္လို႕မရပါ။ေတာ္ေတာ္မုန္းပါသည္ ။ကၽြန္မသည္ဘယ္ေတာ႔မွ အသံမထြက္ပါ။တကယ္ေျပာတာ....
မယံုရင္.............????????????????????????????????????................................................................
.
.
.
မယံုလည္းေနေပါ႔........................... ဟားဟားဟား

၇။ကၽြန္မသည္အျပင္ထြက္ရျခင္းကို အရမ္း၀ါသနာပါသည္။အျပင္မထြက္ရလွ်င္ ထမင္းစားမ၀င္ပါ။
(မုန္႔ စားလို႔ပါ။) အိပ္၍မေပ်ာ္ပါ (ေန႔လည္ဘက္ အိပ္ေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္ပါသည္။)သြားဖို႕ေနရာ မရွိလွ်င္
ပဒုမၼာလမ္းမွ ထြက္ ဗားကရာလမ္း အတိုင္းေလွ်ာက္ျပီး ဒဂံုစင္တာ နားထိေရာက္ေအာင္သြားျပီး မေရာင္မလည္ႏွင္႔ ဂမုန္းပြင္႔ ထဲသို႔ သြားျပီး ၀င္းဒိုး ေရွာ႔ပင္း ထြက္ပါသည္။ျပီးလွ်င္ ဓမၼေစတီ လမ္းဘက္ေလွ်ာက္
ျပီးဓာတ္ဆီဆုိင္နားေရာက္လွ်င္ ျပည္လမ္းမေပၚသို႔တက္ျပီး စမ္းေခ်ာင္းလမ္းအတိုင္းလာျပီအိမ္ေရွ့ကိုုုု
ုႏွစ္ေခါက္ေလာက္ ျဖတ္ေလွ်ာက္ျပီးမွ အိမ္ေပၚတက္ေလ႕ ရွိပါသည္။ထိုအခါမ်ဳိးမွ စား၀င္အိပ္ေပ်ာ္ေလ႔ရွိပါသည္။

၈။သူမ်ားအေၾကာင္းေျပာရျခင္းကို ေပ်ာ္ေမြ႔ပါသည္။ဘာလာေဂါက္မရွိလွ်င္ ဘာညာႏွင္႔ကၽြန္မသည္ သူ႕အေၾကာင္းကိုေျပာျပီး ဘာညာမရွိလွ်င္ ကၽြန္မႏွင္႕ ဘာလာေဂါက္သည္သူမအေၾကာင္းကိုေျပာေလ႔ရွိပါသည္
သူတို႕မရွိလွ်င္အျခားသူမ်ားနဲ႔သူတို႕ အေၾကာင္းေျပာေလ႔ရွိပါသည္။သူမ်ားအေၾကာင္းေျပာလွ်င္ တဟီးဟီး
တဟားဟားနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတက္သည္။ကိုယ္႕အေၾကာင္းအတင္းတုတ္သည္ဟုၾကားလွ်င္ အသားမ်ားတုန္ေအာင္ပင္ေဒါသ ထြက္ျပီးလံုး၀မေခၚေတာ႔ပါ။

၉။ကၽြန္မတြင္ေပါေပါမ်ားမ်ားသံုးေသာအရာမွာ ကပ္ေစးႏွဲျခင္း ျဖစ္ပါသည္။အရာရာကိုေနရင္းထိုင္ရင္းကပ္ေစး
နဲေနတက္သည္။ အားပီးလွ်င္ပင္ဘယ္ေတာ႔မွ အားလံုးကုန္ေအာင္မပါတက္ပါ။(၀မ္းခ်ဳပ္ေနလို႔ပါ)

၁၀။ကၽြန္မစကားေျပာလွ်င္ ဆယ္ခြန္းေျပာလွ်င္ တစ္ခြန္းပဲအမွန္ပါသည္။စကား အပိုေတြကို နည္းနည္းမ်ားမ်ား
ပိုေျပာတက္ပါသည္။အခုေရးလိုက္ေသာ ဆယ္ခ်က္တြင္ေအာက္ဆံုးအခ်က္သည္္ အမွန္ဆံုးျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။
အထက္ပါအခ်က္မ်ားသည္ ပိုေျပာေသာအခ်က္မ်ားျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။

No comments: