Sunday, April 29, 2007

Weird Things


ဒီတစ္ခါ Tag လုပ္ျခင္းခံရသူကေတာ႔ ေနေနႏိုင္ ျဖစ္ပါတယ္။


ဒီေန ့ ကၽြန္မကို MR.Programmer က Tag Game တစ္ခု ကစားပါဆိုၿပီး သူ ့ဘေလာ့ခ္မွာ Tag လုပ္ပါတယ္။ 10 weird things about me ကို ခ်ေရးရတယ္ Game ပါ။ ဟိုေန ့ကတင္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က အဲ့ဒီ Game ကို Tag လုပ္လိုက္ရမလားလို ့ လာေမးေသးတယ္။ မလုပ္နဲ ့ ငါေျဖျဖစ္မယ္ မထင္ဘူးလို ့့ေျပာလိုက္ေတာ့ နင္ဒီလိုေျဖမယ္ဆိုတာ သိၿပီးသားလို ့ ေျပာသြားတယ္။ အေၾကာင္းသိေတြခ်င္းပဲ. ဒီေလာက္ေတာ့သူလည္း သိမွာပါ။

ခု အစ္ကိုႀကီး Mr-Programmer က Tag ထားၿပီ။ ေဂ်ာက္တြန္းတယ္သြားေျပာရင္ အဆူခံရႏိုင္ေတာ့ မေျပာေတာ့ပါဘူး။ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလို ့လဲ မျဖစ္ဘူး။ သူက အႀကီးဆိုေတာ့ ေလးစားရေသးတယ္။ :D ( ညီမေလး လင္းလက္ကလည္း ထပ္ Tag လုပ္ထားတာေတြ ့ရတယ္ )

10 weird things about me ဆိုေတာ့ ေတြးၾကည့္တယ္။ ကၽြန္မ့ကိုယ္ ကၽြန္မ ထူးဆန္းတယ္ထင္္တဲ့့ ကၽြန္မရဲ့ အက်င့္ေတြလား။ သူမ်ားေတြက ထူးဆန္းတယ္္တဲ့ ကၽြန္မရဲ့ အက်င့္ေတြလား။ စဥ္းစားစရာပဲ။

ခုတေလာ ဘေလာခ့္ေတြမွာ အဲ့ဒီ Game ကို ကစားတဲ့အေနနဲ ့ ေရးထားတာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား ကၽြန္မ ဖတ္ဖူးပါတယ္။ အဲ့ဒီ ထဲက တခ်ိဳ ့သူေတြေရးထားတဲ့ အက်င့္မ်ိဳး ခပ္ဆင္ဆင္ေတြ ကၽြန္မမွာလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကေတာ့ ဒါေတြဟာ မထူးဆန္းသလို ၊ မေကာင္းတဲ့ အက်င့္ေတြလို ့ လည္း မထင္ပါဘူးရွင့္။ ဥပမာ - ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း အစားစားမယ္ဆို ဖတ္စရာ တစ္ခုခုကို အရင္ရွာတယ္။ ေတြ ့မွ စာဖတ္ေနရင္းနဲ ့ပဲ အစာစားေလ့ရွိတယ္။ အျပင္မွ Lunch တစ္ေယာက္တည္း စားရင္ေတာင္ ဖတ္စရာ စာအုပ္တစ္အုပ္ လက္ထဲမွာပါ ပါတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္မအတြက္ ဘာမွမထူးဆန္းလို ့့ လုပ္ရိုးလုပ္စဥ္ လုပ္ေနတာပါ။ ဒီလို တျခားအက်င့္ေလးေတြ ကၽြန္မမွာ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။

ကၽြန္မကေတာ့ အက်င့္တစ္ခုဆို ဘယ္သူ ့ကိုမွလည္း မထိခိုက္ဘူး၊ ကၽြန္မကို ကၽြန္မအတြက္လည္း အက်ဳိးယုတ္ေစတဲ့ အရာမဟုတ္ေသးဘူး ထင္ေနသမွ် ဆက္လုပ္ေနတတ္ပါတယ္။ က်န္တာကိုေတာ့ ထူးလား မထူးလား စဥ္းစားေလ့မရွိဘူး။

ဒါေတြေၾကာင့္လည္း ကၽြန္မဟာ ဆိုဆံုးမရ ခက္သူ တစ္ေယာက္လို ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ေျပာတာထင္ ပါတယ္။ သူေျပာတာ ကၽြန္မ မျငင္းခ်င္ပါဘူး။ ကၽြန္မ လုပ္ေလ့ရွိတဲ့ အက်င့္ေတြမွာ မေကာင္းဘူးထင္တာေတြကို ကၽြန္မ့ လက္ခံႏိုင္ေအာင္ ေျပာႏိုင္ရင္ အဲ့ဒီအက်င့္ေတြကို ကၽြန္မ ျပင္လိုက္မွာပါပဲ။ တခ်ိဳ ့ဟာေတြေတာ့ သူတို ့အျမင္ေတြနဲ ့ ကၽြန္မအထင္နဲ ့ မကိုက္ေသးေတာ့လည္း ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္ကိုပဲ ဆက္လုပ္တုန္းေပါ့။ ကိုယ္တိုင္က ျပင္ခ်င္ရင္ ျပင္မရပဲ ျဖစ္ေနတဲ့ အက်င့္ဆိုတာရွိမယ္ မထင္။

ဒီေတာ့ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ထင္တဲ့ ထူးဆန္းတာေတြဆိုရင္ေတာ့ ဘာမွ ခ်ေရးျဖစ္မယ္ မထင္ဘူး။ မရွိလို ့ပါ။ weird ဆိုတာ informal very strange and unusual, and difficult to understand or explain လို ့ Dictionary မွာလည္းေတြ ့တယ္ေလ။ ကၽြန္မရဲ့ အက်င့္ေတြဟာ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ထူးဆန္းတယ္လည္းမထင္၊ မေကာင္းဘူးလို ့မထင္ပဲ၊ဘယ္လိုမွလည္း မထင္၊ ကၽြန္မလက္ခံႏိုင္ေနတဲ့ လုပ္ရိုးလုပ္စဥ္ေတြမို ့ ကၽြန္မလုပ္ေနတာေတြေလ။

ကၽြန္မ စဥ္းစားမိတယ္။ ကၽြန္မရဲ့ ထူးဆန္းတဲ့ အက်င့္ေတြကို ကၽြန္မ ခ်ေရးမယ့္ အစား ကၽြန္မနဲ ့ ရင္းႏွီးသူေတြကို ေရးခုိင္းတာကမွ အမွန္ရမယ္ ထင္တယ္။ ကၽြန္မမွာ ဘယ္လို အက်င့္ဆန္းေတြ၊ အက်င့္ဆိုးေတြ ရွိတယ္ဆုိတာကို ကၽြန္မနဲ ့ ရင္းႏွီးသူေတြပဲ သိၾကမွာပါ။ သိတာေလးေတြ ရွိရင္ Comments ေပးသြားလဲ ရပါတယ္။ ဖုန္းဆက္ေျပာလည္း ရတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သိရတာေပါ့။ ဒါပါပဲေလ...

ေတြးမိေသးတယ္.. ဒီလုိ ကိုယ္လုပ္ခ်င္ရာ၊ ကိုယ္ထင္တာ ကုိယ္လုပ္တာကိုပဲ weird လို ့ေျပာခ်င္ၾကမလားပဲရယ္...... မဟုတ္ပါဘူး.. ဒါမ်ိဳးေတြ သူမ်ားေတြလည္း လုပ္ေလ့ရွိပါတယ္..

No comments: